lørdag 11. juli 2009

VOLVOTREFF & MOBILINNKJØP

Auch! Jeg er på grensen til å gjøre hva som helst for en masasje akkuratt nå. Jeg trenger å få unna noen stress kuler som borrer seg inn i skulderpartiet, noen sterke hender som kan knekke opp en sammenkrøpet rygg og en orntlig god formasasje, da låver jeg å holde kjeft - til i morgen. Enda et treff med volvogale folk, biler og stress er unnagjort. Er det en dag jeg stresser og har problemer å holde orden på ting er det denne. Noen av bilene hadde det ikke gjort meg noe å sitte inni mens andre følte jeg bare skam av å se på, jeg holder fast Audi eller Toyota.

Da klokken slo 10 dro jeg, min søster og 'bror' til det hemmeligestedet oppi Sjodalen. Det er så utrolig vakkert der. Da vi var minsre kunne vi 'kaste'bort en hel dag der, bade, dusje (les: vi har laget våres egne dusj) hoppe, fiske, sole oss, kose oss og bare ha det gøy. Når jeg sitter å tenker på dette vil jeg tilbake, jeg vil være liten igjen. Jeg vil leke, ikke vite hva beskymringer er og være glad det er sommerferie. Det har gått fra å være sommerferie til sommerjobb. Men nå er det ikke mange dagene igjen før det blir ferie på meg også. Nå kommende uke venter Trondheim, har noen møbler som må fraktes nedover før kompisen min flytter ut av demers leilighet. Ellers er det noen folk som er svært savnet som jeg så gjerne vil heie på.

Nå er det gjort. Jeg har ikke råd, men har et stort behov for å ha det. En mobil. En samsung S 5230 Soft pink, om det i det hele tatt skule si dere noe. Den er lekker og forhåpentligvis brukbar. Jeg er ikke av den typen som er gira på det nyeste av hi-tec, men tuchskreemen virker fristende og fancy. Men nå tror jeg jeg har et stort behov for skjønnhetssøvn, bokstaveligtalt. Posene jeg har under øynene kan sammenlignes med en svart søppelsekk. Klar for en ny dag i morgen, masse gøy i vente. God natt, Louise. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar