lørdag 11. juli 2009

MOM, WHERE DOES BABYS COME FROM?

Jeg ante fred og ingen fare da jeg klikket meg innpå KK. 90% av skjermen uten å overdrive var det oppslag om graviditet, sex etter fødsel og sannheten om å føde. Wæææ. Jeg freaker snart ut. I en lengre periode nå har jeg sterke tanker om dette, over fler nette har jeg gått fra å drømt ar jeg var gravid til selve fødselen. Både for min egens og ('barnets') skuyld håper jeg dette blir en way evighet til, tanken frister ikke i det hele tatt. Eller, jeg skal være ærlig hadde et svakt øyeblikk her om dagen, der jeg tenkte det hadde vært koslig med en liten krabat da, en å dulle og kose med. Men tanken gikk fort over for å si det sånn, nå er jeg tilbake i rettetanker og takk gud for det.

Sefølgelig vil jeg ha barn bare ikke ennå. Men når den gang kommer ønsker jeg meg en jente og en gutt. Jeg er opphengt i navn og synes det har mye å si for barnet. Jeg er sånn at jeg kobler navn med personer, ting eller noe annet når jeg får et navn slengt i trynet.
Av jentenavn liker jeg:
  • Victoria
  • Serine
  • Madilen
  • Emilie
Av guttenavn liker jeg:
  • Lucas
  • Tobias
  • Niklas
  • Elias
Liker vist navn som slutter på as.. Jæjæææ. Jeg lurer på sånn hvem av oss i gjengen min som kommer til bære frem et barn først. Det blir spennende. Har jo en hel masse venner og bekjente som har fått seg familie allerede, så no suprice om det dukker opp fler. Uansett babyer er søt men en hast ennå. Vil helst vente til jeg er ferdig utdannet og har funnet mannen i mitt liv. Gleder meg til fremtiden. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar