søndag 5. juli 2009

I LOVE LOVE


Heia. Nette funker ikke så disse ord blir skrevet ned på word og kopiert før limt inn på blogger.com. Klokken er halv 11, jeg er uffatelig trøtt og kjemper for å holde øynene oppe. Kroppen er så godt som død, jeg er utslitt. Nå har jeg vært avholds en mnd tid ca og når man på en varm sommerdag, med lite mat i magen, har «sjoa» nedover ryggen og er oppe alt for tidlig, klokken 06:30, er det forferdelig å drikke alkohold. Hadde det vært kald øl og man drakk for å kose seg hadde det vært noe annet men når poenget denne kvelden var å drikke seg shetta (som vi så godt sier det her), går det meste til hælvette. ...Og shetta ble jeg, full som faen gikk jeg tuslende rundt på Vinstra og så etter kjente fjes, danset og herja rundt sammen med alt på to ben. Jeg endte foresten opp med en drit stygg, rosa vel å merke cowboy hatt. Kvelden endte sent og jeg sitter fortsatt å lurer på hva og hvor jeg har vært. Ikke nok med at jeg får ølbriller men jeg mister jo hukommelsen også. Idag, ble det en kamp for å komme seg fra Vinstra til Otta, OMG som jeg savner kollektiv transport. Klokken er 11:00, neste buss 14:35 og neste tog 17.20, hallo?! Men nå er jeg gal etter senga, så jeg lagrer, klapper sammen datan og dra vekk. Langt vekk. Natta. Louise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar