fredag 10. juli 2009

SÅKLART HADDE JEG RETT

Da klokken ringte godt over 7 idag hadde jeg mine tvil på at dette kom til å bli en bra dag. Jeg hadde rett, det har vært en helt møkkadag og nei, ingen bekjente har dødd, jeg har ikke vært i trafikk ulykke og nei jeg har ikke fått diagnosen 'alvorligsyksom', den har bare bydd meg på små irriterende og plagsome episoder. Og det at mamma springer her rundt som en gal høne mor med kjeften til alle på hønsegården gjør ikke ting bedre. Trodde ikke jeg kom til å si det denne sommeren, men jo - jeg er lei, jeg vil vekk og jeg vil ikke tilbake på lenge.

I dag begynner det så vidt med volvotreff forberedelser - inne her er min søster Ann Kristin i fullgang med BBQ, mamma holder på med sitt ergo alt, jeg passer kiosen, tar imot gjester og smiler som om jeg hadde fått den jævla flybiletten som nevnt igår. Ute er er 'senen' kommet opp og du skal være blind om du ikke ser en jævla volvo, en fin volvo er en annen sak.
Jeg fikk ikke sove igår så til den miste overaskelse benket jeg meg forran pc'n igjen. Jeg er som sakt ivrig på å dra til Spania dette kommende semesteret. Jeg vil få en ny hverdag, nye mennesker i livet, ny ting å gjøre og oppleve en annen kultur vekk fra det normale. Men de siste ukene dette ble realitet var det i hovedsak au pair som var målet. Jeg har besluttet for å trekker meg. Jeg gjorde noe resurch ang au pair og personer som hadde reiset som det fra før av. Ikke faen om jeg utsette meg for det. Man kan risikere å ikke få dra hjem, Så da tror jeg jeg heller smeller på noen tusenlapper og drar på språkskole, hvor er foreløbelig hemmelig, ...viss det i det hele tatt blir.
Jeg må nesten løpe, må få påplass ullet jeg har på hode, har jeg i voks nå har vi nye fjerer i senga. Later, Louise.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar