torsdag 9. juli 2009

I DAG BURDE JEG VIRKELIG IKKE HOLDT TIL I SIVILISASJON

Herregud for en grusom dag. Har ikke kosa meg et sekund og lengter bare etter dager der Otta er bare et ord og ikke realitet, der Bunnpris lenger ikke er en arbeidsplass men en butikk. Jeg vil ha sol, ferie, ny bil og en flybilett til USA liggende på pulten min klar for avreise asap! Jeg vil inn i fremtiden. Jeg har prøvd men klarer ikke nyte 'nået' – uansett hvor mye jeg maser å peser på andre ang å nyte hver sekund, for det er en sek du aldri vil få igjen, bla bla bullshit! Okeioo, nok klaging for idag. Jeg burde særiøst ikke omgås mennesker hverden i dag eller i morgen, jeg går rundt med styggere tanker en Hitler sine og det sier vel sitt? Vel sånn inni mellom har det skint en stråle på meg eller to. Jeg har bl.a. oppdatert sminke pungen med mascara og en deilig perfyme som lukter helt himmelsk! Mmmm. Også fikk jeg se to søte uimotståelige tryner, Hege og Ida sitt! Nå skal jeg på mobiljakt, har uten tvil bruk for en ny mobil som hører 2000- års tallet til! Jo, så har jeg en pakke i posten som jeg skal hente i morgen, gleder meg!! :-) Louise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar