tirsdag 7. juli 2009

TANKELØST HODE FÅR LETTEST SOVE.

God kveld. Skal jeg være helt ærlig har jeg fått nok. Fått nok av Micheal Jackson, værtfall for en stund. Etter 5 timers sitting forran tv, spekket om livet hans, musikken etterfulgt med minnesermoni er jeg lei. Men når jeg først er i gang kan jeg godt skrive litt om hva man har 'betydd' for meg og hva jeg syntes om minnestunnen fra S.C., LA. Jeg har alltid vist hvem han var og han har som regel blitt nevnt under musikk sammenhenger. For meg personlig har jeg ikke hatt noe annet forhold til han en at jeg likte mye av musikken hans. Det at han gikk fra å være svart til hvit, det å holde hans sønn uten for en balkong i Berlin, Tyskland, for noen år siden og det å la ungen bære på seg maske i offentlighet var noe jeg ikke var særlig begeistret av. Men så har han gjort mer godt i livet en som så; ingen har bidratt så mye økonomisk som han til veledigeformål, han brydde seg om alle, var som datteren sa under minnesermonien i dag – den beste pappaen noen sinne. Det var gråtkvalt å høre datteren på 11 år si sine siste ord til faren, lenge siden jeg har kjempet så lenge for å holde igjenn noen tårer. Jeg kan ikke annet en å føle med. Det er alltid vondt å miste en nær, vi mister en del av oss.

Ellers har dagen i dag ikke bydd meg på noe mer spennende en VG, nachos og TV reprise. Jeg blir gal. For mennesker som 'meg', er det å sitte i ro noe av det værste jeg kan gjøre. Jeg er lysten på noe gøy, nytt og morsomt stortsett hele tiden. Men nå har jo solen stikket av og reinet høljet ned så da er det ikke så gøy å være ute. Vi går snart i 3. døgnet uten nett, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg en dag til. Jeg er så uffatelig avhengig og skulle gjære ha hatt tilgang til facebook hver time. Nå skal jeg rydde noen ting, pakke og gjøre meg klar til å flytte 30 m. Jeg blir kastet ut av tørkerommet, som den siste mnd har vært mitt soveværeslse. Så nå blir jeg campinggjest på egen camping. Jeg gleder meg sånn til å få mitt eget hjem, leilighet eller hus, et sted som er mitt! Louise.

RIP Michael Jackson

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar