torsdag 9. juli 2009

HEY! TORNEROSE, DEL LITT SØVN A'

Dagen i dag har hittil ikke vært noe særlig. Det regner, mamma er sur og det er nada på tv. Eneste som har vært en grunn til å smile i dag er at internetten har startet å fungere og det sier vel litt? Jo, så må jeg ikke glemme fortelle om de latterlige nedrelenderene som skulle ha alt servert forran seg, jeg blir så provosert når folk ikke klarer å hente ting selv. Men sånn bortsett fra dette er alt bra.

Igår etter jobb dro jeg til Nina, der var meste parten av jentegjengen samlet. Det ble servert en fantastisk god skojoladekake og is, utrolig godt men utrolig usundt – i værtfall så sent på kvelden. Etter noen timer der med gossip, tull og latter dro jeg til Otta for å treffe Kristin og resten av trynene. Ble en lang og spøkelsesfultur, bokstavelig talt. Vel nå skal det vaskes hytter før jeg drar til Otta for et kafèbesøk. Kari Louise


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar