mandag 6. juli 2009

TTYN – Talk to you never

Hei kjære dere. Jeg stod på panterommet på jobb i går da jeg fikk øye på toget som gikk på skinnen på vei mot stasjenoen da det slo meg – jeg er faen meg blitt en del av Otta igjen. Jeg var så ille sikker på at jeg ikke kom til å sette føttene mine her i gjen før på lenge, vi snakker år. Jeg tok meget feil, jeg var blitt en den av Sel kommune, en del av de 3-4000 som bor her og søker man etter meg på gulesider finner man adressen min her. Faen. Eller ikke. Jeg trives, har ingenting å klage på og gleder meg til resten av sommeren og resten av dagen jeg skal tilbringe her før jeg drar utenlands - det har ikke slått meg ennå, og det kommer det ikke til å gjøre før på en stund eller. Jeg gruer meg like mye som jeg gleder meg. Men jeg tror det blir bra og at jeg kommer til å trives, jeg håper værtfall det.

Idag var et helvette på jobb. Jeg liker ikke jobbe med folk som må bli komandert rundt fra de strater til de slutter. Jeg liker ikke gjøre alt alene, jeg liker ikke jobbe med folk som ikke vet hva tempo er, jeg liker ikke jobbe med personer som ikke passer til det de driver med. Og for det andre er jeg møkka lei alt med Bunnpris, jeg har lyst å knivstikke meg selv hver gang klokken nærmer seg jobbtid. Det finnes ikke et ord for hvor mye jeg gleder meg til å bli ferdig med Bunnpris.

Ellers skjer det fint lite om dagene. Jeg skal til Tr.heim om ikke lenge, har en leilighte som må leies ut og noen mennesker jeg vil si hade til før jeg drar vekk fra Norge. Ellers er det en Moss tur som venter på meg, et møte i Oslo og muligens en tur til Svergie. Har så veldig lyst å dra på en orntlig rølpe tur med øl, telt og ... i bilen. Om det ikke høres helt luksus ut, så tror jeg det kommer til å bli drit gøy. Men nå tror jeg jeg skal rydde litt før jeg legger meg, skal prøve å stå opp klokken 08:00 i morgen, gåkke an sove til 12:00 hver dag. Snakkes! Louise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar