tirsdag 11. august 2009

PÅ TIDE MED PLANER OG OPPRYDDNING!

Idag ser jeg takk og lov lysere både på det ene og det andre. Livet er som alle vet en berg og dal bane, alle dagene er ikke like og alle nette like mørke. Jeg har bestemt meg for å bli igjen på Otta, forbedre noen fag, reise litt og jobbe en hel masse.

Var å så på et søt lite hus på Otta. Nå håper jeg bare den bli min sånn at jeg får flytta inn og orden i sakene mine. Planen bli å bli boende der ett år fremover, jeg må virkelig finne ut hva jeg vil. Ved siden av å jobbe på Bunnpris skal jeg prøve å få meg en jobb til, penger er viktig.
Ellers har jeg lagt gutter på is for en stund, bilkjøp er heller ikke innenfor rekke vidde og fester skal minimeres i stor grad. Jeg skal prøve å ta så godt vare på vennskapene jeg vil ha i livet og jeg vil komme nærmere hvert enkelt familiemedlem, man vet aldri når man bli borte - for godt.
Jeg drar litt på smilebåndet, tenker fremover og har ikke alt for store mål. Natta. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar