mandag 17. august 2009

HVORFOR KAN JEG SE POSITIVT NÅR ALLE ANDRE IKKE KAN..

Eo! Det er mandag, en ny uke og overskyet med litt regn. Mamma har gått tilbake til sitt 'humør' uten at jeg skal nærmere inn på det. Jeg er glad, jeg tenker positivt og klarer snart ikke vente til å sette meg på flyet og dra vekk, langt vekk. Jeg skal bruke de dagene nede i Tyrkia så uffatelig godt! Jeg skal bli neger, drita, eier av masse nytt og opplevelser. Kommer til å bli en sykt bra tur, i know.

I dag er det skolestart for de flese i Norgeee, except me. Kall meg gal men jeg vil på skolen. Jeg vil på skolen nå, ha en lærer forran meg, med elever ved siden og kladde bøker under tryne. Men neeeida! Jeg sitter her jeg, i en camping vogn, mette og ustelt. Jeg har nettopp betalt regninger og prøver å organisere hva jeg skal gjøre ut av dagen. Hva må jeg virkelig gjøre idag?

Forresten.. Jeg har blitt avhengig av røk. Går i kent mentol. Fuck. Mennemen. Nei, i'm out. happykid<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar